Jau kādu laiku mācamie pirmās trīs krāsas, t.i. dzeltena, sarkana un zila. Krāsas sākām mācīties izmantojot trīspakāpju lekciju.
Pirmo un otro pakāpi M ir apguvis labi, bet runājot par trešo, joprojām reizēm visas krāsas sauc par - zaļo, tieši šī iemesla pēc speciāli nemācu viņam citas krāsas. Krāsu mācībai izmantojam kartiņas, kuras ļoti iepatikās Karīnas blogs ideju krātuvē.
No krāsainajām lapām izgriezu vienādu izmēru kartiņas un ielaminēju. Šīs kartiņas šobrīd M ir mīļākais materiāls un it visur tās tiek ņemtas līdzi.Tad nu ķeramies klāt pie darba.
Izlieku trīs krāsu kartiņas M priekšā un sākumā, kā parasti nosaucu pēc kārtas katras krāsas nosaukumu.
Kad viņa uzmanība pievērsta, tad jautāju M, kura ir sarkanās krāsas kartīte. Viņš norāda uz kartīti. Tā pat arī jautāju par abām pārējām krāsām.
Kad uz krāsām norādijis ir pareizi tad ķeramies klāt pie trešā posma, savukārt, ja atbilde ir nepareiza atgriežamies pie lekcijas pirmā posma. Trešajā posmā morādot uz kādu no krāsām jautāju M, kas tā ir par krāsu? Ar atbildēm gadās visādi - citreiz pareizi, citreiz ne tik.
Kad krāsas atkārtotas, tad izliku priekšā vēl pa vienai kārtij no katras krāsas. M uzdevums ir atrast katrai krāsu kartiņai atbilstošu pārīti. Šoreiz gan izpalika bez demonstrējuma, jo kaut ko līdzīgu jau esam darījuši ar figūru kartiņām un M uzreiz ķērās pie darba.
Kad arī šis uzdevums ir paveikts, tad noliku M priekšā 6 lego klucīšus, lai M tos sašķiro pa krāsām. Sanāca, ka sarkanajai krāsai bija viens klucītis, zilajai divi un dzeltenajai trīs.
Šeit bija tā iespēja atkārtot skaitīšanu. Palūdzu M saskaitīt cik sarkanu klucīšu ir uz sarkanā lauciņa. Tāpat arī jautāju cik dzelteno klucīšu ir uz dzeltenā lauciņa un cik zilo uz zilā.
Līdz 5 M skaita brīvi, tad ikreiz atkārtojot skaitīšanu viņam tas viegli padodas.
Redzot, ka šī nodarbe M vel nav apnikusi izmantoju iespēju salikt vel vairak krāsainus, dažādu formu klucīšus, kurus M sāka šķirot pa krāsām.
Tā lūk esam sākuši darboties ar krāsu materiālu.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru